Menarik?

12.6.12

TROLOLOLOL...Dan Sejarahnya.

Eduard Khil, atau lebih dikenali sebagai 'The Trololo Guy' dalam dunia internet. Video asalnya, 'I Am So Happy To Finally Be Back Home' (?) membuatkan dia terkenal sebagai apa yang dikenali sebagai, 'Troll Face' sekarang.

Tujuan aku post video ni bukan apa, cuma aku baru dapat tahu yang 'Bapa Troll' (??) ni baru sahaja meninggal pada 4 Jun yang lepas.

Tak, aku bukan sedang troll-ing kamu semua. Memang dia sudah mati 4 Jun yang lepas.

Jadi, sebagai tribut untuk 'Bapa Troll' (???), aku post video 'Trololo Sing Along' untuk kamu semua nyanyi bersama.



 



Untuk lirik dan maksud (????) sebenar lagu ni, klik sini.



(Aku tahu memang aku 'sedikit' aktif menulis sehari dua ni. Yang mana membuatkan aku sedikit yakin yang benda ni bakal jadi hangat-hangat tahi ayam. Harap-harap tidak. hmmpphh.)

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.