Menarik?

19.6.12

Katniss Everdeen Di Dunia Sebenar.

Filem 'The Hunger Games' memang gila. Gila dari segala aspek.

Jalan cerita, pelakon utama, sambutan.

Tapi, macam cerita-cerita lain yang diadaptasi dari novel, semua orang kurang berpuas hati dengan filem kalau dibandingkan dengan novel.

Aku? akutakpeduli. Sebab aku bukan pembaca tegar.

Aku cuma baca blog dan berita online.

Eh, semacam lari dari topik.

Dalam filem 'The Hunger Games' watak utama yang dilakonkan oleh pelakon comel-berisi-menggiurkan Jennifer Lawrence diberi nama Katniss Everdeen. Katniss, dalam cerita tersebut merupakan seorang pemanah berskil tinggi. Jennifer Lawrence, pada aku nampak sangat chic bersenjatakan panah. Aku pun tak tahu. Mungkin aku ada fetish perempuan bersenjata. Entahlah.

Berbalik pada tujuan sebenar aku tulis entri kali ni adalah sebab aku baru saja lepas menonton video 'Katniss' di dunia sebenar. 'Katniss' dunia sebenar ni berasal dari Rusia. 






Walaupun 'Katniss' Rusia ni taklah secomel-berisi-menggiurkan seperti Jennifer Lawrence, tapi satu markah aku berikan sebab dia merupakan seorang 'ginger'.

 Satu lagi fetish aku? Huh.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.