Menarik?

23.7.12

Serious Creativity is Serious.

Sebenarnya, aku ada banyak bahan hiburan. Cuma malangya, kebanyakan hiburan aku memerlukan servis internet yang memuaskan. 

Sedih, aku tahu.

Tapi aku bukan introvert...kan?

Aku nak perkenalkan seseorang pada kamu semua. Dia ni sangat terkenal sebenarnya. Jadi, aku rasa ayat perkenalkan tak lah berapa sesuai sebab aku yakin banyak antara kamu yang dah tahu siapa dia.

Dialah Ryan Higa a.k.a. NigaHiga.

Dia merupakan seorang YouTube movie producer. Dia memang terkenal dengan video-video kelakar dan menyentuh hati nya. Cumanya, bila aku buka YouTube tadi, dua video paling popular hari ini dalam kategori Worldwide membuatkan aku berul-betul ingin berkongsi dengan kamu semua. Satu, dah pun aku kongsi dalam entri sebelum ni. Yang kedua, video ni.






Aku rasa, dalam semua video yang dah dia hasilkan, ini adalah video terbaik dan paling kreatif pernah aku tonton. Nombor dua mungkin video 'MIM : The Avengerz' atau 'Sh*t ___ Say'. 

Kelakar, dan kreatif.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.