Menarik?

8.7.12

Pulling 'The Garnett'.

Aku memang peminat sukan, terutamanya sukan bola keranjang. Aku suka sukan bola keranjang disebabkan tahap agresif dan intensiti sukan tersebut. Aku kurang gemar sukan yang terlalu 'berkiblatkan' sportmanship dan showmanship.

Entri ni tak lain sekadar nak berkongsi dengan kamu salah satu klip kenapa aku sukakan sukan bola keranjang. Dalam sukan bola keranjang, terutamanya di tahap NBA, 'pride' (ego?) adalah satu perkara yang sangat-sangat aku utamakan. Keep your pride, thrash others. Itu memang motto aku dalam sukan bola keranjang. 

And this is how we do it. The Garnett.






No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.