Menarik?

21.7.12

Sense Of Humor.

Aku selalu sangat dengar perkataan ni dari perempuan, bila ditanya tentang lelaki 'ideal' mereka. Ciri yang paling kerap didengari antaranya adalah, "dia mestilah ada sense of humor."

Memang, semua orang mahukan hidup  yang fun, tak bosan. Masalahnya, apakah threshold untuk sense of humor kamu? Adakah sama dengan pasangan 'ideal' kamu? Kalau pasangan kamu gemarkan lawak kategori 'jack-ass'. Masih lagi dianggap ada sense of humor. Tapi, adakah ia sense of humor ideal kamu?

Entri ni bukan apa. Tadi, aku terjumpa dengan satu video 'prank'. Masalahnya, aku tak nampak sebarang 'sense of humor' pada prank tersebut. Tapi, mangsa nampaknya sangat berpuas hati dengan prank yang dikenakan, dan ada orang yang komen, mereka rasa sangat terhibur dengan prank tersebut.

Aku? Aku rasakan ia amat sick dan disturbing. F**king disgrace to stereotype.






Sick as f**k. Kamu?

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.