Menarik?

3.7.12

Gaya. Mutu. Keunggulan.

Aku, secara peribadi dan tidak, sama sekali tak pernah berhajat untuk mengiklankan jenama Perilly's di blog aku. Cuma satu yang aku belajar dari tips-tips yang BETUL-BETUL berguna dari Hamis Jalika, "tajuk entri perlu menggamit."

Ah, aku sudah merepek.

Aku cuma nak beritahu dan meluahkan perasaan yang aku dapat rasakan, mutu penulisan aku dalam frasa menuju ke bawah (going on a downward spiral).

Bukan apa, aku selalu dapat ilham isi entri berkualiti. Cuma masalahnya, waktu idea tu datang memang tak ideal. Tambah dengan sikap aku yang suka menangguh-nangguh, akhirnya aku lupa entri berkualiti (?) tu.

Aku perlu berubah. Hmm.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.