Menarik?

31.12.12

Google Yang Pervert.

Google merupakan enjin carian utama aku. Dan aku yakin, bukan aku seorang saja.

Macam-macam perkara aku gunakan. Dari assignment, hingga lah ke tarikh hari lahir Charles Bukowski. Semuanya berjaya (separuh, dan sepenuhnya) ihsan En. Google. Untuk itu, sangat-sangat berterima kasih kepada semua kaki tangan yang telah menjayakan Google sejak 1998 lagi. Tahniah, dan terima kasih kepada kalian semua.

Cuma, aku perasan beberapa ketika dulu, yang pengendali antara muka (interface) dan pusat data dan server Google membuatkan aku tertanya-tanya pasal mereka. 

'Adakah mereka mempunyai fetish kaki?'.

Aku pertama kalinya perasan perkara ni, semasa aku sedang mencari gambar 'Aimee Garcia' (mind you, she is too cute to be a fap material, and I don't fap. I need 'it'), salah seorang pelakon dari siri TV kegemaran aku, Dexter. Bila aku membuat carian di 'Google image', aku perasan yang di ruangan 'kaitan' (related searches), muncul benda ni :



Aku masih tak puas hati. Aku teruskan 'kajian' dan carian aku, menggunakan 'subjek' lain. Aku pilih, 'Rebecca Romijn' (I mean, if you want to search something, might as well makes it worth you while). Perkara yang sama muncul. 





Jadi, sekali lagi ingin aku tanyakan. Adakah pengendali antara muka atau pusat data Google mempunyai fetish kaki?

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.