Menarik?

3.1.13

Resolution In Motion.

Antara azam tahun baru, macam dalam entri yang lepas, adalah untuk lebih rajin membaca, terutamanya buku. Aku baru habis baca 'Divided Berlin', karangan Hans Speier dan 'The Glass Castle', karangan Jeannette Walls. Aku rasa dua-dua buku ni satu permulaan yang bagus untuk aku. Aku tak reti nak nilai satu-satu bahan bacaan tu bagus atau tak sebab aku sendiri baru nak mula dengan habit membaca. Yang pasti, buku ni tak akan jadi adaptasi filem bodoh lakonan Lisa Surihani atau Farid Kamil.

Aku galakkan kamu semua yang masih dalam lingkungan awal 20-an rajin membaca, kurangkan bersembang bodoh pasal handphone terbaru, tablet tecanggih, baju paling trendy atau politik kotor yang masing-masing kurang pengetahuan.






True story.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.