Menarik?

19.11.12

Look What I Found On The Internet. Cool Changi Airport Promo Ads.

Antara rutin harian aku tiap pagi atau tengah hari adalah semak e-mel aku, dan berita terbaru di Yahoo! Malaysia, Yahoo! UK-Ireland dan The Star Online.

Tapi hari ini, aku terjumpa sesuatu yang pada aku adalah sangat menarik dan sangat cool di Yahoo! Singapore. Walaupun benda ni memang dah banyak dibuat dan bukanlah nak dikatakan idea yang original, tetapi approach yang digunakan oleh Changi Airport, Singapore ni aku rasakan sangat cool dan sangat menarik.

Harap, KLIA dapat hasilkan sesuatu yang cool, selepas video 'flash mob' yang mereka pernah hasilkan dulu.









Lagi gambar & gambar asal di sini.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.