Menarik?

30.8.12

Dokumentari Untuk 'Hari Raya'.

Selamat Hri Raya Aidilfitri, maaf zahir batin.

Apa? Raya dah habis? Ah, Raya sebulan. Lambat pun, apa aku peduli.

Sebenarnya, lambat sebab aku ada masalah komputer. Celaka betul. Aku sendiri pun tak tahu apa masalahnya, sampai sudah hampir seminggu aku tanpa teman sejati waktu sunyi aku.

Disebabkan entri ni aku tulis dari komputer orang, tak perlulah entri panjang-panjang pada pendapat aku.

Nah, dokumentari 'raya' untuk kamu. Hati-hati memandu musim perayaan+tak perayaan. Jangan susahkan orang ramai dengan skil bodoh memandu sambil ber-SMS kamu. Tak ada orang yang akan kagum.



No comments:

Post a Comment

 

Copyright 2010. All rights reserved.

RSS Feed. This blog is proudly powered by Blogger and uses Modern Clix, a theme by Rodrigo Galindez. Modern Clix blogger template by Introblogger.